Trött och trött...

Efter flera dygn med sena nätter och tidiga mornar så är jag helt slut. Kände av det som tydligast igår efter att jag tränat crossfit, jag var helt färdig! Höll på att somna i soffan när jag kom hem sedan. Shit...

Hur som helst så fastnade jag i ett dataspel på kvällen så det blev ändå en sen kväll igår och idag var jag på kaninutställning och gick upp före kl 6 imorse. Kan tillägga att jag var skittrött hela dagen idag också med andra ord. Och här sitter jag nu, klockan är kvart över elva på kvällen och jag har fortfarande inte gått och lagt mig! Men efter detta blogginlägg så ska jag borsta tänderna och gå och sova, och imorrn ska jag sova LÄNGE! Ska visserligen jobba imorrn men börjar inte förrän elva så jag kan sova till tio. Dessutom är det ju omställning till vintertid inatt så jag får sova en timme extra! Hurra! Hoppas på att vara riktigt pigg och utvliad på jobbet imorrn med andra ord. Alltid tungt att sitta och kvittra som en fågel i receptionen när man är skittrött. Mycket lättare när man faktiskt är pigg och glad på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0