Nu har vi is!



Nu har sjön där jag bor frusit, och flera mornar i rad har jag sett morgonpigga människor åka skridskor över sjön. Det ser ju jättehärligt ut, men jag hade faktiskt inte vågat mig ut på isen såpass tidigt som det ändå är. Hade varit orolig att isen inte skulle hålla...

Träningen ligger jag också lågt med eftersom jag och Magnus faktiskt (idag!) skrivit kontrakt på ett hus, och den mesta av vår lediga tid går till att packa våra tillhörigheter i lådor eftersom det kan bli bråttom att flytta.

Kan också nämna att jag har fått frågan varför jag är så dålig på att uppdatera min vikt. Finns bara en anledning - jag går inte ner! Jag går inte upp heller, utan kroppen verkar ha stannat på 70kg (pendlar några hg men ligger ganska stadigt kring 70kg). Jag anstränger mig förvisso inte för att gå ner, men tänker hyfsat på vad jag äter och så. Känner mig ganska nöjd med den här vikten också, har ett hälsosamt BMI och har fått smalare midja. Vill fortfarande bli lite mer vältränad, men jag kommer ju såklart fortsätta träna! :)

Nu ska jag iväg till jobbet. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofie

så kul ! vill också åka skridskor ^^

2010-10-27 @ 22:20:10
URL: http://sarasofieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0