Kul möte idag!

Som jag skrev igår så var jag på ett möte idag. Mötet var med en kollega på jobbet, som planerar en "kom igång"-grupp för inaktiva studenter på StiL där vi jobbar. Hon vill att jag ska föreläsa för studenterna, och sammanlagt kommer det att handla om 1 föreläsning per vecka i 7 veckor. Föreläsningarna kommer att ha olika teman, allt från kost och träning till motivation och stresshantering. I gruppen ska det ingå 20 studenter som i dagsläget är inaktiva. De är mellan 18-25 år gamla med varierande erfarenheter och angelägenheter, och de hoppas alla att få hjälp med att komma igång med träningen och få mer teoretisk information kring kost och hälsa.

Jag behöver väl knappast säga att jag är sjukt taggad? Det ska bli otroligt roligt att få vara en del av det här projektet. Den ansvarige för projektet sätter stor tillit till mig i detta, jag får själv sätta samman föreläsningarna och avgöra upplägget, vilket känns väldigt roligt och spännande, men samtidigt lite nervöst. Jag ska börja jobba med föreläsningarna denna vecka. Blir inga powerpoints eller sånt, eftersom föreläsningarna kommer att hållas i träningssalar. Förutom att detta ska blir riktigt roligt och spännande så är det ju förstås också ett fint tillägg till mitt CV... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0