Crossfit me syrran

Igår kom mina föräldrar och yngsta lillasyster Josefin upp från Västerås för en helg i Luleå. Hur kul som helst! Imorse var mamma, pappa och Magnus ute och sprang, medans jag och lillsyrran gick på cardio crossfit. Josefin tyckte att passet var lite jobbigt, och förstod inte hur man kunde gå på ett sådant pass igen när man visste hur jobbigt det var förra gången. Men jag tycker passet är jätteroligt, och tycker det är skönt att träna tills man är helt slut. Det är därför jag har lite svårt för dessa danspass, de är inte utmattande på samma sätt.

Nu på eftermiddagen har vi gått lite på stan och ätit en god lunch ihop. Jättetrevligt! Ser fram emot en mysig kväll med god middag och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0