Vinter!



Åh, det är så himla härligt med snö! Nu har det snöat här hela helgen och det är jättemysigt ute! Älskar hundpromenaderna! Bilden ovan är tagen inne i stan i fredags kväll när jag var på väg hem från Bishops Arms efter en liten öl. Jo, jag vet att jag inte skulle dricka alkohol före jag nått min målvikt. Att jag LOVADE. Men det sket sig. Däremot dricker jag inte så mycket, nåt glas vin eller öl ibland bara... :)

Idag skulle jag ha testat Aerobics styrka kl 17, men jag hann inte. Började bada hundarna kl 15 och skulle hinna med båda två före träningen. Det gjorde jag inte. Aya var så full i tovor att det tog över en halvtimme att kamma ut bara henne. Har lite dåligt samvete för jag hade pratat med instruktören om att komma på hennes pass, och så dök jag inte upp. Men jag får förklara för henne.

Efter att jag var klar med hundarna så tog jag en längre promenad på 45 minuter istället för träningen. Så härligt! Klar frisk luft, svalt väder och vacker vintermiljö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0