Trött kväll

Oj, nu är jag helt slut! Har gått upp tidigt (åtta) idag och jobbat i nästan åtta timmar. Phu! Är inte van! Och efter utbildningen igår hade jag ju velat ha det lite lugnt idag. Men det har varit kul och trevligt på jobbet ändå. Älskar att jobba dag, då har man ju kollegor för omväxlings skull, inte som på kvällen där man sitter ensam när det inte kommer några kunder.

Hur som helst så får jag sovmorgon imorrn. Skulle ha varit hundvakt åt svägerskans hund men det blir inget av med det. Måste erkänna att det ska bli ganska skönt att få sova ut! Ska sova tills jag vaknar, och förhoppningsvis blir det inte längre än till ca nio-tio, så kan jag gå på cardio crossfit kl 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0