Syster...



Åh, saknar systrarna... Den ena har precis hälsat på den andra i Mexico, och jag önskar att jag hade kunnat följa med!! Bjuder på en bild som jag lånat från http://jusefinlouice.blogg.se/ som föreställer mig och lilla lillasyster Josse i omklädningsrummet på StiL. Vi skulle precis träna Cardio Crossfit (eller hade vi redan tränat där? Tror inte det...), och det var så himla kul! Inte bara att träna me Josse utan också att ha henne och föräldrarna här. Längtar sjukt mycket tills Malin är i Sverige och jag kan ringa BILLIGT när jag vill. Hade faktiskt en grej som hände idag som jag velat prata med henne om, som varit PERFEKT att berätta för Malin och ingen annan. Men det gick inte... :(

Hur som helst, saknar båda mina systrar grymt mycket. Josse får jag iaf se till jul, och Malin kort därefter hoppas jag! :)

Kommentarer
Postat av: jusefin

Alltså det är helt sjukt vad jag längtar till jul! FÖrstå hur mysigt vi kommer ha på kvällen & morgonen & hela dagen. Herregud, det enda som kommer saknas är förstås Malin... Men vi kommer ha supermysigt ändå!



(& vi hade precis tränat när den där bilden togs ;)

2010-11-21 @ 21:06:15
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0