Seg i kolan

Igår var jag och tränade, och det var jättekul! Körde spin/core och körde riktigt hårt på båda delarna. Snart ska corepasset bytas ut mot ett nytt (alla instruktörer på StiL kör samma corepass) och då blir det nya utmaningar! Härligt!

Tyvärr kände jag mig seg i huvudet igår kväll på jobbet, och känslan sitter kvar idag. Kände mig tjock och öm i halsen imorse, så det verkar som att det är en förkylning på G. Jättetrist med tanke på att jag hade planerat spinpump imorrn, och såg verkligen fram emot det. Men vill inte utmana ödet, så nu blir det lite vila och ta det lugnt istället.

Ikväll kör jag föreläsning nr 2 för "min" kom igång-grupp på jobbet. Blir träning och kost i samband med träning. Ska bli jättekul. Och imorrn ska jag på utbildning på jobbet hela dagen. Hoppas att det är givande, annars kommer det nog bli en seg dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0