Myskväll

Föreläsningen i stress är över och den gick bra. Tycker jag fick igång gruppen till lite snack och diskussioner, och det var roligt. Nästa föreläsning har min boss i detta projekt sagt ska handla om "hålla formen över jul", men idag efter stressföreläsningen kom det fram en tjej och sa att det kändes lite tokigt att fokusera en hel föreläsning på just veckan kring jul, när det viktiga egentligen kanske är hur man äter och lever just resten av året. Jag håller helt med, och hade faktiskt planerat mer av ett seminarium där jag tänkte att deltagarna kunde få fundera och diskutera kring flera saker, inte bara julmat och träning kring jul. Och att den här tjejen kom fram till mig och sa det hon sa, stärkte mig i att det var en bra idé att lägga upp det så, och inte fokusera så mycket på just julveckan, utan hela alltihop. Jag kommer att ta med lite grann kring julveckan och små tips på vardagsträning etc. Vi får se hur det blir.

Nu har jag och Magnus haft en jättemysig kväll, ätit enchiladas och kollat på senaste avsnittet av "Walking dead", en serie om typ zombies som vi följer. Den är ganska creepy, men bra. Det är mycket vanligt "drama" vid sidan av, och det gör allt så mycket mer intressant.

Men nu är det dags att ta ut hundarna på en kvällspromenad och sedan krypa i sängs. Imorrn funderar jag på att ta en sväng på stan om jag hinner, i så fall i syfte att försöka hitta något att ge min make i julklapp faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0