Inte enligt planerna...

Ja den som varit uppmärksam kanske har noterat att jag inte följt min planering för den här veckan såhär långt (dvs igår). Jag skulle enligt planeringen ha gått på Yogalates på morgonen och cardio crossfit på kvällen. Men nu var det så att jag tog sovmorgon eftersom jag jobbat så mycket under helgen och var svintrött. Och sedan blev jag sugen på att istället för crossfit gå på bodystep eftersom jag kände att det skulle vara roligare.

Idag blir det inte heller enligt planen. Planen var att köra spin/core efter föreläsningen ikväll, men så får jag besök av en gammal kompis, Christoffer, idag. Han ska föreläsa för min kom igång-grupp om sin livsomställning gällande kost och träning. Och Christoffer ville hellre gå på cardio crossfit kl 16, dvs före föreläsningen idag. Och det går jag ju gärna på. Imorrn blir träningen dock enligt planerna, också då i sällskap av Christoffer. Det blir alltså cardio cirkel följt av spin 45! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Bra jobbat - tror inte att det spelar så stor roll vad man gör bara att man gör.



Själv körde jag träning på itrim i går, gått till o från jobbet o lite till ca 13000 steg idag. Känner mig nöjd med det - men jag är ju å andra sidan nästan 30 år äldre:-) puss.

2010-11-23 @ 18:41:30
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0