Företagsam



Idag har jag varit på möte hos Entreprenörcentrum här i Luleå, som ligger i "Aurorum", ett silverhus (bilden) bortanför Luleå Universitets campus. Jag har diskuterat min företagsidé och fått lite tips och idéer, och framförallt fått veta vad jag ska ta tag i och göra först. Kändes så himla enkelt när jag satt där och pratade med henne, kändes inte alls som en stor grej att starta eget. Men nu när jag sitter hemma i soffan igen så känns det genast större. Men jag ska ändå ta tag i det omgående och se till att detta faktiskt blir verklighet. Känns grymt kul!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vi håller alla tummar vi har - och stöttar dit till 100% Puss

2010-11-28 @ 19:04:36
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0