Dag 02 - En sak ni inte vet om mig

Alltså den här är svår. Har också upptäckt att den här listan jag börjat med inte ser likadan ut på alla bloggar! Ida Ögren skriver på sin "dag 02" om sin första kärlek istället för "en sak ni inte vet om mig". Men jag har ju bestämt mig för att följa en annan lista än den hon verkar följa, så då ska jag också göra det, även om jag kanske hellre hade skrivit om min första kärlek istället för detta :P Har funderat jättemycket på vad jag ska skriva som INGEN av alla mina hundratusentals läsare vet om mig, och som dessutom är intressant att veta!

Något ni säkert inte vet, men som inte är så intressant, är att jag har en till blogg. En kaninblogg. http://meissners.blogg.se är adressen dit. Den uppdateras ganska sällan, bara när det händer nåt spännande i kaningården, typ om jag varit på utställning, om jag har fått en kull etc. Men som sagt, inte en så intressant grej att "avslöja"..

Men, en halvsaftig "hemlis", är att jag en gång dödade en katt. Det är inget jag är stolt över, men det hände. Det var medvetet och det var något jag gjorde tillsammans med kattens ägare eftersom katten inte var frisk. Jag tycker inte om katter, men det var alltså inte därför just den här katten dog. Så, då vet ni det. Hoppas nästa inlägg blir lite mer upplyftande.

Nu ska jag fixa fint i lägenheten! Ciao!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har också sett att det verkar cirkulera runt två olika sorters listor. Knepigt! Haha. :D



Jag brukar läsa din kaninblogg och visste faktiskt inte om att du hade den. Kul att du kommenterade min blogg så jag hittade dig. ;) Roligt också att vi fyller år på samma dag. Wihoo!



Vi ses i Luleå på utställningen. :D Jag & Malin funderar lite på ifall du vill ta bort en av våra kaniner då också, lilla Abbe som vi inte får såld. Men vi har inte riiiktigt bestämt oss än.. :)

2010-12-01 @ 23:29:29
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/
Postat av: Ida

Oj, vad jag har skrivit fel! Och visste faktiskt inte om att du hade den här bloggen ska det stå, inte att du hade kaninbloggen. Aja, du fattar nog. ;)

2010-12-01 @ 23:30:27
URL: http://idalinneaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0