Cardi crossfit-fredag!

Idag har jag varit på Cardio Crossfit och tränat. Fredagspasset kl 11 är jätteroligt och stationerna är omväxlande. Som ni som läser den här bloggen säkert har förstått vid det här laget så har jag fastnat för den här träningsformen. Det är skitkul!

Snart är dock terminen slut, och jag hade ju i uppdrag att testa alla pass på StiL som jag inte redan provat. Jag är helt klart närmare målet, men jag är ju inte där än! Har kvar några pass, nämligen:

Cardio Cirkel
Poweryoga
Yogalates
Bodystep

Utöver dessa pass har jag inte heller testat mamma-barn-gympa, men det kommer jag av naturliga skäl inte göra heller... :P

Så från och med nu så ska jag anstränga mig för att komma iväg på dessa pass. Av dessa pass tror jag att jag kommer gilla Cardio Cirkel mest, och jag tror jag kommer gilla Poweryoga minst. Eller Yogalates. Jag blir så himla rastlös på sådana lugna pass som det inte är så mycket GO i, jag vill ju helst komma in på ett pass, få hög puls och köra järnet. Men jag har ju lovat att jag ska testa, och jag vill verkligen veta vad det är för något när kunderna frågar om passen!

Nu ska jag dra igång min eftermiddag, blir lite småfix innan jag ska iväg till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0