Utmaning

Ja, kära läsare, nu kommer ett litet avslöjande...
Jag är inte helt nöjd med min kropp just nu. Det handlar inte så mkt om utseende som funktion, jag orkar inte samma saker som jag gjort tidigare, och det stör mig. Jag är bara 26 år gammal, och det är inte gammalt!

Nu har min mamma efter många års övervikt lyckats gå ner 11kg, och hon väger nu mindre än vad jag gör. Hon är då förstås lite kortare än mig, men ändå. Vikten är som sagt inte det som stör mig så mkt med min kropp, men när man blir mer vältränad brukar ju vikten gå ner automatiskt...

Nu är alltså min utmaning mot min mor att nå 70kg före hon gör det. Och jag har alltså längre dit än henne. En helkväll med mor som hon står för har jag möjlighet att vinna, förutom bättre kondis och en mer funktionell kropp. Så nu ska jag ligga i!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0