Härlig löptur idag

Idag tog jag en löptur, men jag gjorde det inomhus och på löpband. Gillar att kunna "koppla bort" löpandet och kolla på TV samtidigt som jag springer, för själva springandet i sig är måttligt underhållande...

Hur som helst så sprang jag i 40 minuter, och då är inte uppvärmning och nedvarvning inräknat. Känns riktigt bra. I söndags sprang jag i 30 minuter inklusive uppvärmning och nedvarvning, men då hann jag inte mer för jag skulle jobba direkt efter. Men nu hade jag gott om tid och sprang alltså lite längre. Skönt! Jag tog en liten solstund i solariet efteråt också. Det känns som att jag måste få lite färg innan vi åker till Cypern den 7 juni. Jag vill inte lägga mig helt blek där på stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0