Äntligen träning!


Jag klappar kossa på Djurens dag, anordnad av Grans naturbruksskola i Öjebyn

 

Idag har jag äntligen tränat! Det blev visserligen ett väldigt kort träningspass, 15 minuter på crosstrainern, men jag ville inte ta i mer eftersom jag fortfarande är lite snorig. Mår dock helt prima i övrigt, och det är hur skönt som helst att inte ha ont i halsen längre!

Igår var jag på kaninutställning på Grans naturbruksskola i Öjebyn. De anordnade en djurens dag där för allmännheten, och det var massor med djur där. Bland annat var det en väldans massa kossor, och så hade dom hästar också. Hörde talas om att det fanns får och minigrisar men såg inga. Men det var i det stora hela en mycket trevlig dag, med mycket trevligt folk och helt ok väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0