Inspirerande människor

Vad viktigt det är egentligen, med personer i omgivningen som man inspireras av! Just nu sitter jag och är avundsjuk på alla vältränade och skickliga skidåkare i världscupen. Snart är det dax för Anja Pärsson och jag är riktigt peppad. Och avundsjuk som sagt. Inte på just karriären och liknande, men på att dom är där i St Moritz i Schweiz, med vackert väder och massa snö och härliga backar. Är särskilt peppad eftersom jag inte fått ge utlopp för all min energi på hela två dagar nu, blev ingen träning igår och inte idag heller. :(

Jag har inte åkt skidor utför sedan jag var 15 eller 16 år tror jag, då jag bytte till snowboard och inte funnit anledning att byta tillbaka sedan dess, älskar snowboarden!

Har jag tur kanske det blir nån utförsåkning innan säsongen är över, Magnus har en kompis som är riktigt peppad på att åka, kanske får prata med honom om att dra iväg nån dag och köra i nån närbelägen anläggning. Vore superhärligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0