Body Pump

Body Pump är ett pass förkoordinerat av Les Mills (www.lesmills.com), och jag älskar det! Ledarna i Body Pump på gymet där jag jobbar (www.stilsportcenter.se) är så himla peppande och grymma, och man blir så glad och hittar den där extra energin som gör att man ger sitt yttersta.

Nu har jag kört den senaste koreografin (koreografin byts samtidigt över hela världen var 3:e månad) i Body Pumpen ett par gånger, och jag har kommit till insikt om att jag älskar maglåten som är nu! Den är svinjobbig, men jag fattar den och ger jag mig fan på det så fixar jag den. Förra koreografins maglåt var lite mer konstig, man skulle göra rumplyft med en vikt på magen, och vikten var som bara ivägen och gjorde inte alls övningen tyngre, bara krångligare. Näe, tacka vet jag nuvarande mag-koreografi, äkta hat-kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0