Vill man vara fin får man lida pin



Så sant som det var sagt, vill man vara fin får man lida pin. Detta är vad jag smetar på mig när jag vill bleka pälsen på överläppen. Den är lite mörk och det syns i vissa vinklar. Weet blekningsmedel för hår i ansiktet och på kroppen är skitbra och man smetar på det i tio minuter sen är det klart! Det luktar inte illa eller starkt, och det svider inte så länge man inte har nån finne eller nåt under krämen, då kan det svida rejält. Rekommenderar det starkt om man vill bleka kroppshår!

Kommentarer
Postat av: Mang

Vet väl inte direkt om jag skulle kalla det du har på överläppen för "päls" :)

2010-02-17 @ 17:10:01
Postat av: Anonym

vart har du köpt blekningen till ansiktet

2011-05-15 @ 22:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0