Sugen på nåt nytt

På hundpromenaden för en stund sedan gick jag förbi en bil utanför en lägenhet, och bilens baklucka var öppan och där i låg en massa lådor från IKEA, och jag blev jättesugen på att köpa nya möbler!

Jag vill ha:

Kolla in den här mysiga fåtöljen, och vilken vacker färg! Jag vill bara sjunka ner i den! (från Colorama).



Mysig taklampa från IKEA. Vi behöver nytt till vardagsrummet, och this is it!




Denna spegel vill jag ha i sovrummet, så man ser hur kläderna sitter även bakifrån. Från IKEA.




Taklampa till sovrummet som ger ett mjukt ljus. IKEA




Har alltid velat ha en golvväxt, men inte kunnat pga hundarna. Den yngre av dom äter jord. Men man kan ju drömma... :) Denna är från IKEA och 120cm hög.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0