Bra frukost men sämre "lunch"


Frukosten bestående av två ägg och en proteindrink var ju precis vad jag behövde efter ett träningspass på morgonen. Efter frukosten var jag ute och skottade snö, och rastade hundar och kaniner. Dagen fortsatte dock inte lika aktiv, utan jag hamnade i soffan och vips så var klockan massor, och jag som börjar jobba kvart i fem! Det fick bli varma mackor, med ost och kalkon på. Vitt bröd och pasta är just det jag försöker hålla mig ifrån så mkt som möjligt, men ibland måste man helt enkelt.

Nu ska jag hasta på lite smink och vettiga kläder innan hundarna ska ut en snabbis och sen måste jag skynda mig till jobbet. Tur jag bara har fem minuter dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0