Borta bra men hemma bäst

Har försökt att uppdatera bloggen i helgen, men blogg.se verkar ha nåt konstigt script så att det inte går att uppdatera via iphone. Helt otroligt kasst, men nu är jag hur som helst hemma igen och kan uppdatera bloggen. :)

Vi har haft en jätterolig helg, härlig åkning igår och idag, och en jättetrevlig kväll igår med utgång på Harrys där vi dansade massor. Så träningen har absolut inte uteblivit trots att jag varit bortrest!

Här får ni se lite bilder från helgen. :)


Vacker utsikt från Dundret


En glad och övertrött Anna på After-Ski på Harrys



Jag fotas av Jakob samtidigt som jag försöker fota honom. I bakgrunden lite utsikt


I röd jacka Petter, i blå jacka Magnus

Nu ska jag kontakta blogg.se och klaga över att en blogg inte kan uppdateras via iPhone, det är ruskigt dåligt, då många bloggare vill kunna uppdatera sina bloggar även på resande fot.

Imorrn ska jag upp tidigt och tvätta och bada hundarna och så ska jag träna SpinPump på kvällen. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0