Orolig mage

Ja, alltså jag undrar varför min mage beter sig som den gör... Den fick ju utbrott tidigare idag (som jag inte ska beskriva närmare i detalj) och fortfarande så ger den ifrån sig små missnöjda knorrande ljud. Jag mår ju bra, är inte illamående eller något sådant, så jag misstänker att det är något jag ätit istället för någon slags sjuk-bakterie. Blev ju pizza igår kväll till middag, men tre vänner åt samma pizza som jag, så fler borde ha blivit dåliga isf. Och något annat skumt har jag inte ätit vad jag kan komma på. Så jag vette fan...

Får bli ett glas proviva när jag kommer hem från jobbet och sedan en god natts sömn på det så ska det kanske lösa sig tills imorrn. Vill INTE vara dålig på fredag i alla fall, då är det ju fest med goda vänner, då vill jag vara frisk och må bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0