Mellandagsrea!

Idag var jag och lillasyster Josse på stan och shoppade lite. Har längtat jättemycket efter denna shoppingtur som vi planerat i drygt en vecka nu. Egentligen skulle vi ha gått igår, men så fick vi höra att det nog inte skulle vara så många affärer öppna igår, så vi tog det idag istället. Var hur mycket folk som helst på stan, men det hör som till lite. Det gick ändå smärtfritt och jag köpte en hel outfit till nyår med klänning, väska, skor, strumpbyxor och smycken. Köpte också en vanlig basic svart långärmad tröja. Bra basplagg. Bilder kommer. :)

 

Nu ska jag och Magnus ta en liten promenad till affären, för jag glömde köpa potatis på stan till middagen ikväll som jag lovat mamma att göra, så det ska vi iväg och fixa nu istället. Skönt med lite mer frisk luft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0