Idag

Idag var jag uppe 05.30 för att vara på jobbet 06.45, och jobbdagen började lite småstressigt. En instruktör dök inte upp i tid, en dator funkade inte som den skulle, och så kom det kunder och skulle ha hjälp med olika saker däremellan. Tog lite drygt en halvtimme innan jag varvade ner och kände att jag hade full koll på allt. Sedan har dagen varit ganska lugn och trevlig. Slutade med att jag jobbade över tio minuter utan att ens märka det!

Men nu sitter jag hemma och myser. Har precis sålt den gigantiska soffan som vi har haft här ett tag men som jag inte tyckte var varken snygg eller praktisk. Men den var skön och rymlig, så den var bra då vi skaffade den. Men nu har vi också i drygt en månad haft två 3-sitssoffor från IKEA (köpte begagnat dock), och vardagsrummet har med tre stora soffor varit minst sagt trångt! Men nu är det stort och rymligt igen, och jag stortrivs! Riktigt njuter bara av att titta på rummet! Och jag vet att vi inte ska bo här så länge till, men det är en stor skillnad att få ha det rymligt, rent och fint sista månaden i lägenheten jämfört med trångt och skitigt (man kom ju inte åt att dammsuga ordentligt tidigare!). Så jag är mycket nöjd och glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0