Go, Anna go!


Jag på jobbet

Hade faktiskt svårt att somna igår. Lina och Ronny är på besök och jag ville umgås! Men eftersom jag skulle upp tidigt idag så var jag tvungen att försöka. La mig strax efter kl 23, men somnade nog inte före midnatt. Sov oroligt, vaknade av nackont och vände och vred på mig. Jobbigt.

Trots det känner jag mig pigg nu! När jag gick upp var jag trött, men nu har det ordnat upp sig. En promenad med hundarna och sen till jobbet i -20, sen var tröttheten som bortblåst! Känner mig pigg, glad och full av energi där jag nu sitter på jobbet och hälsar morgonpigga motionärer välkomna till StiL. Ser dock fram emot att få gå hem om 3½ timme och umgås med gänget som just nu ligger där hemma och sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0