Födelsedag!



6 december = min födelsedag!
Älskar födelsedagar, främst för mornarna. Första födelsedagen efter att jag träffade Magnus så överraskade han mig med sång och scones till frukost precis som vi alltid firat hemma när jag bodde med mamma och pappa. Och sedan dess har vi haft samma tradition, jag och Magnus. Alltså blev jag idag på morgonen uppvaktad med sång och presenter på sängen, och scones med varm choklad och vispgrädde till frukost. Helt underbart gott och mysigt!


Av Magnus fick jag den spikmatta som jag önskat mig, och så ansiktsvårdsprodukter (längst th; ansiktstvätt, ansiktsmask, ansiktssalva och en "face brush") från Body shop. Blev såklart jätteglad! Tack älskling!

I förrgår (lördags) när jag hade min födelsedagsfest med våra kompisar så fick jag presentkort på StiL på en helkroppsmassage, hudvårdsprodukter från Lush (de två paketen nere tv) och olika sorters tvål från Body Shop (på spikmattan uppe tv). Tack alla!

Kommentarer
Postat av: jusefin

Åh, frukosten <3!

Fina presenter du fick då! Ha det bäst idag, saknar dig massor!

2010-12-06 @ 10:56:05
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0