Dag 16 - Min första kyss

Haha, jag minns verkligen detta ganska tydligt.

Jag tror att jag var 14 år, men det låter ungt... Men jag vet att jag inte hade fått en mobil än, och den fick jag när jag fyllde 15 (mamma rätta mig om jag har fel...), så jag måste ha varit 14... Jag hade hur som helst varit på fest för första gången, och där hade jag då träffat en kille som ja tyckte va trevlig. Vi kallar honom för R. Innan jag lämnade den festen gav jag honom en puss, jag tror det var på munnen. Han blev nog lite förvånad, för det var liksom när jag gick förbi bara, och så fortsatte jag gå. Han hade redan innan jag gick hem, och innan pussen, fått mitt nr och vi skulle höras.

Nästa gång vi sågs var hemma hos en kompis några dagar senare, där vi träffades ett helt gäng för att kolla på film. Jag satt i knät på R hela filmen. Efter filmen (som var Titanic förresten), så möttes vi i rummet utanför, och då kysstes vi. Minns inte exakt känslan, men nog var det pirrigt och mysigt och sånt.

Jag och R var sedan ihop i 2 månader tror jag. End of story! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0