Dag 13 - den här veckan

Dag 13 var ju egentligen igår, men då var det kaninutställning från tidig morgon, och när jag kom hem så var jag ganska dålig (huvudvärk som jag aldrig upplevt tidigare, det var outhärdligt, samt illamående) och Magnus tvingade mig i säng strax efter 9 på kvällen. Tänkte då att jag skulle vila lite och sedan gå upp och göra honom och Lina (som var på besök) sällskap framför TVn, men jag vaknade kl 9 imorse istället. Sov alltså 12 timmar i sträck. Så länge har jag typ aldrig sovit förut. Men det behövdes efter den här veckan...

...som jag ska beskriva nu!

Ja, vad kan man då säga om veckan som varit..?
Jag har fyllt 27 år (i måndags), och jag älskar ju att fylla år, så det var roligt. Fick fina presenter och grattis-samtal hela dagen. Me like :)
Har också jobbat mycket, stressat en del för jag har haft mycket att göra och så. Bland annat har jag känt mig tvungen att baka inför födelsedagsfikat jag hade i onsdags. Bakade lussebullar och pepparkakor - snart är det jul - och tårta och sånna grejjer som hör födelsedagar till. Men i år var det inte så skoj att baka, jag hade hellre bara slappat eller tränat eller nåt annat skoj, men det fanns inte tid till det.

Har även förberett inför kaninutställningen vi höll här i Luleå igår. Det var mycket jobb med det i fredags, och igår såklart, och sedan sov jag som sagt 12 timmar i sträck. Idag ska jag jobba och sedan ska jag hem och ha mysmiddag med Magnus. Längtar!

Bristvaran denna vecka har varit tid och träning. Har inte tränat en enda gång, och det känns. Är orkeslös och trött. Behöver tagga till. Planerar att hinna med träning imorrn, så jag ska verkligen tvinga mig dit - för jag vet att när jag väl kommit dit och satt igång så kommer jag genast må betydligt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0