Dag 07 - I min handväska



Haha, den här blir lätt. Har egentligen inte någon handväska. Har oftast ryggsäck. Men om jag ska på stan eller liknande så har jag en liten Björn Borg-väska som ja fick av min mamma. Vet inte om det är en handväska direkt (vad klassas egentligen som hanväska??) men jag kan skriva om vad jag brukar ha i den när jag använder den istället för ryggan.

I min "handväska" finns:
plånbok - en svart praktisk sak med två fack för sedlar (använder ett för kvitton och ett för sedlar), och massor med fack för kort.
min kalender - som är för 10/11. Köpte den i somras och älskar den. En hel sida för varje dag. Perfekt! Sitter alltid en penna i spiraldelen av kalendern. Bra att ha.
handsalva - just nu Apolivas oliv. Mycket bra och luktar gott.
tuggummi - alltid extra white sweet fruit. Love it, och smaken håller länge.
läppcerat - just nu är det klockargårdens läppcerat, ett dyrare men jättemumsigt och bra cerat. I början när jag använde det så rasade det torra flagor från mina läppar, och jag tänkte att detta ju var skit! Men det var bara första dagen, sedan, när flagorna var borta, fanns bara mina mjuka sköna läppar kvar, och dom har varit mjuka och sköna sedan de torra flagorna trillade av. Me like Alot. :)

Imorrn fyller jag 27 år, hurra! Kommer jobba typ hela dagen, men sen ser jag fram emot en trevlig kväll med maken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0