Vilken härlig dag!



Vaknar av mig själv halv nio. Ligger och drar mig lite. Ser genom springorna i persiennen att det är strålande sol ute. Härligt! Tar mig upp och får varma "God Morgon!"-hälsningar av mina hundar. Vi tar en härlig, lugn morgonpromenad innan jag serverar frukost åt dem och gör i ordning frukosten åt mig.

Innan jag högg in på frukosten vägde jag mig. Igår drack jag 2 glas vin, så jag tänkte att det kanske var frågan om en uppgång. Men vågen denna morgon visade på 73,4kg. Det är 3hg nedgång jämfört med sista vägningen för tre dagar sedan. Det går sakta men säkert :)

Idag är planen att jag ska fortsätta bygga på mina kaninburar. Massor med vardagsträning alltså. Svetten kommer att rinna!

Kommentarer
Postat av: jusefin

Solen har hittat hem här nere oxå, så jävla skönt! Ska ut med några kompisar på mälaren & åka ring & vattenskidor idag, det är väl oxå ganska bra vardagsmotion? Eller...? Anyway så är det kul! haha. Puss!!

2010-08-06 @ 11:20:46
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0