Träningen drar igång!

Äntligen så har höstens riktiga schema på gymet StiL där jag jobbar kommit! Det är fullt med pass på kvällarna och det finns tusen möjligheter för våra medlemmar. Känns otroligt härligt, och jag blir supertaggad att gå på varenda pass!

Jag hade faktiskt tänkt att jag under hösten ska prova på ALLT jag inte redan provat på. Det är till exempel:
- Cardio Crossfit (typ cirkelgymna)
- Aerobic dance (funderar redan på att skita i att prova just detta...)
- Poweryoga
- Bodystep
- Box
- Yogalates (blandning av yoga och pilates)
- Aerobic
- Bodycombat
- Aerobic styrka

Hmm... känns som att jag inte har tränat så himla mycket här på StiL. Men det beror bara på det stora utbudet här. Det jag redan provat är spinning, bodypump, afro (dans), core, bodybalance, bodyvive och pilates. Så finns det olika kombipass, tex spin/core och spin/pump. Älskar spin/pump, det är helt perfekt! 30 min spinning och 45 min bodypump men UTAN benlåtarna i pumpen, dvs man slipper det allra allra värsta och hemskaste. Lovely!

Anledningen till att jag inte provat mer är egentligen att det som finns kvar skrämmer mig lite. Cardio crossfit ska vara hemsk tydligen, aerobic och dans är ju mycket kombinationer man ska komma ihåg osv, och det suger jag på. Jag vill bara ösa, inte komma ihåg serier av rörelser som man ska utföra efter varandra osv. Afron var visserligen så också, men det visste jag inte innan... :P

Box och aerobic har jag ju provat på tidigare, men inte HÄR. För att kunna sitta här i receptionen och rekommendera pass (många kunder frågar om pass, vad det är för något och om det är roligt osv) ska man ju ha gått på dom så man verkligen vet. Och nu i höst ska jag bli allsvetande!

Kommentarer
Postat av: ingrid

Tja:-) skrev ett långt inlägg men råkade radera det. Kör hårt med vikten, när du når 67 kommer du att vara sjuukt nöjd, det kommer jag...jag ska väga mig på söndag o då får du koll på vad du ska fajtas emot.

o jag tror att du har helt rätt med sug kontra hunger - helt olika saker. Vi har haft ett sånt tema på våra gruppträffar o det är bra att diskutera. Så småningom försvinner suget också.

Puss// Mamma

2010-08-20 @ 23:31:39
Postat av: jusefin

åh det låter jätteroligt med massa olika pass! när jag kommer upp måste du ha provat ALLT så får du ta med mig på det roligaste (& jobbigaste?). så får vi se vem som är tröttast efter;)



puss pårej sis :*

2010-08-22 @ 16:29:53
URL: http://usefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0