Syndade idag...

Idag kom Magnus hem från jobbet med en daimstrut åt mig. Jag åt inte riktigt hela, men åtminstone halva. Men jag beställde åtminstone inte pizza tillsammans med övriga här hos oss ikväll (vi har fem pers på besök). Det luktar otroligt gott när alla äter pizza runt omkring mig, men själv åt jag rester från igår, dvs lite kvarlämnat grillat kött och sallad. Mycket gott!

Idag har jag målat burar och byggt lite bolådor till kaninerna. Är helt slut i händerna, men jag har åtminstone svettats en del! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Måste få synda i bland, du vet, man blir inte fet mellan jul o nyår utan mellan nyår o jul:-) Jag tycker det har funkat med en "ätardag" emellanåt, bara det inte blir 3-4 såna i veckan. 1-2 är ok så småningom. O det är så jag tänker försöka resten av mitt liv - inte synda varje dag utan någon enstaka....



Puss

2010-08-08 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0