Squash



Idag spelade jag squash med min kompis och kollega från StiL Tina. Det var skitkul och jag vann nästan, men i slutändan tog Tina hem vinsten med 2-1 i set. Det är skitkul att spela squash med Tina för vi är så jämna, ungefär lika duktiga (eller dåliga...). Det gör att man har en chans att vinna, vilket åtminstone peppar mig, helt klart mer än när jag spelar med tex Magnus som ALLTID vinner över mig!

Måste tacka alla för era inlägg. Oavsett vad ni skriver så känns det bra att veta att det finns de som läser min blogg, och det är peppande. Fortsätt gärna skriva!

Mamma: jag har vägt två säckar kaninfoder på 25kg vardera på min våg. Båda säckarna vägde enligt vågen 24,6kg. Vet inte om det är fel på vågen eller om de packat snålt. Men det verkar inte vara fel på så mycket i alla fall. :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Härligt att det stämmer m vågen o jobba på.

I förrgår spelade jag golf o sen tränade jag, i går var jag ute o gick/joggade i 45 min, idag golf - 35 poäng, o det är jag stolt över. Sen blir det itrim i morgon.....fast i dag har jag ätit lite sämre, dvs jag har ätit en glass. Får se om det straffar sig i morgon.

Håller med om potatissoppan, förskräcklig. Vi hörs i morgon igen.

2010-08-05 @ 14:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0