Otroligt mysig dag i Skellefteå

Hade en superkväll i Skellefteå, otroligt trevligt!
Träffade som sagt två gamla vänner från pluggtiden i Umeå, och det var jättekul att snacka gamla minnen och annat.

Vi åt supergod middag, grillad fläskfilé marinerad i vitlök, och en supergod potatissallad till. Efter det lite chips med dipp, och ja, jag åt av det. Tänkte festa till det lite. Men fick ont i magen av det, så jag åt inte så mycket, och när jag slutat äta chipsen blev det bättre ganska snabbt. Verkar som att min mage vant sig vid bra mat och inte riktigt vill gå tillbaka till den gamla kosthållningen. Antar att jag kan köpa det :P

Nu är Lina och hennes kille Ronny här. De kom igår och då åt vi taccos. Idag blev det grillat nötkött med sallad till middag. Innan dess var vi ute vid havet och solade och badade. Jätteskönt! 20 grader i vattnet, inte illa! Men det kändes ändå ganska kallt. Men skönt.

Uppdaterar med bilder senare.

Imorrn ska jag visa kaniner ute på hertsön. Hoppas att det blir bra väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0