Joggingtur



Äntligen kom vi iväg på joggingturen! Vi sprang från Magnus föräldrar hem till oss, fast en omväg. Enligt kartan vi la upp på jogg.se var det 5,5km från start till mål, men enligt Magnus Iphone, och applikationen runkeeper, sprang vi 5,3km. Jag tror mer på Iphonen eftersom på jogg.se så måste man vara ganska noga för att det inte ska bli lite utsvängningar på gräsmattor och liknande. Men ja, kring 5km sprang vi i alla fall, och det är ungefär 1km längre än vi sprang sist vi var ute och sprang. Men det var på något sätt ändå lättare att springa denna gång. Vet inte varför. Kanske lite roligare väg, jag vet inte... Blir nog fler gånger hur som helst!

Kommentarer
Postat av: jusefin

fan vad skönt att det gick så bra! man blir så glad när man är klar & liksom HAR fixat det, haha.

jag har faktiskt varit duktig och sprungit på björnön en del i sommar. fast det är så jävla tråkigt!! usch, hatar det... tycker det är mycket roligare med intervaller osv på fotbollen, haha:D

2010-08-18 @ 14:32:39
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/
Postat av: Fuck You, I won´t do as you tell me!

Heja heja! Jag hejar på dig och din löpning här över intrenet. Det är härligt att se att folk rör på sig.

2010-08-18 @ 15:13:16
URL: http://fuckyouiwontdoasyoutellme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0