Idag

Idag vägde jag 73,1kg. Liten nedgång igen alltså. Härligt!

Idag ska jag cykla till Storheden hade jag tänkt, och handla lite småsaker. Tror det kan vara mellan 5-6km cykelvägen dit. Så då får jag cykla drygt en mil, eftersom ja ska cykla omkring där lite också. Ska cykla förbi ica maxi och kolla om dom har billiga jordgubbar där. På ica här på Porsön kostar en liter jordgubbar 32kr, det är för dyrt, särskilt eftersom dom brukar va ganska mosiga.

Mina kaninburar är nästan färdiga nu så jag får ingen vardagsträning därifrån längre...

Kommentarer
Postat av: ingrid

Bra jobbat, tycker jag har bra magmuskler med det där fixar jag inte.

Är nere på ingångsvikt före semestern, tränar mycket ffa för att fixa en helg i London med god öl o fish and chips.....he he - tror inte jag vill ha det eg men någon pubmat blir det nog.

Kom igen Anna, det är roligt att må bra. Jag tror på dig o kör hårt. puss

2010-08-10 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0