Åker söderut över natten

Vägde mig på 72,7kg imorse. Jag går ju inte ner så mkt från gång till gång, men det går åt rätt håll hela tiden; neråt! Det känns skönt. Och jag anstränger mig varje dag så jag slipper se uppgång till nästa vägning.

Meeen, nu ska jag bort över natten, åker till Skellefteåoch träffar två kompisar som jag pluggade med i Umeå, Anna och Cissi, och sover över en natt. Ska bli hur kul som helst, men det kommer nog bli nåt glas vin och lite sånt. Men jag får ta igen det när jag kommer hem sen, sticka ut å springa osv. :)

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: anna

Äntlgen har jag hittat hit, hörru! :D Ja det var fantastiskt trevligt, och ett år känns way to long liksom! Mer täta sammankomster vore på sin plats! :) Ja om jag får vara lite ego, förstår jag inte hur jag lyckades framkalla ett sådan galet, underlig och vansinnigt rolig fejs ;)

2010-08-12 @ 19:57:12
URL: http://anst86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0