Sol och vindstilla!

Jag blir så himla glad när jag vaknar och ser att solen stilar in genom de små hålen i persiennerna. När jag drog upp persiennen såg jag också att det var totalt vindstilla ute. Ser ut att bli en härlig dag alltså!

Idag ska jag också börja på det nya jobbet som assistent. Är lite smånervös att jag ska missa bussen och inte komma i tid osv. Redan nu har jag kollat upp busstider, och försökt klura ut vilken hållplats jag ska gå av på och sånt. Men det ska nog ordna sig. Det ska bli riktigt roligt hur som helst!

Kommentarer
Postat av: jusefin

hoppas det blir en bra första dag! allt kommer nog gå fint :D

2010-04-29 @ 16:04:50
URL: http://jusefinlouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0